Friday, August 19, 2016

~ Noor Amila Edrus Syurga Buatmu ~

Assalammualaikum....

Salam pagi Jumaat..!

Al-fatihah buat arwah adik Noor Amila Edrus yang di temui semalam. Insyaallah syurga menanti kamu sayang. Aku yakin seluruh rakyat Malaysia terkejut, marah dan sedih dengan apa yang berlaku pada arwah adik edrus. Semoga si pelaku di kenakan balasan yang setimpal..


al-fatihah buat adik Noor Amila Edrus

  • Apa salah budak ni sampai di bunuh..?
Anak kecik yang masih suci bersih,
Anak kecik penguat semangat ayah ibu,
Anak kecik yang rajin ke surau,

Allahu....sebak rasa bagai terkena tempias nya. 

Dunia akhir zaman. Semoga ayah dan ibu beliau tabah hadapi dugaan dan ujian Allah. Sesungguhnya DIA  Maha Mengetahui. Anak anugerah dan pinjaman paling agung yang Allah bagi... Walaupun ramai anak tapi tak kan pernah ada yang sama sebiji sebujur.

Sekian. Thank reading.


OhMissBlossom__said : Buat para ibu bapa semoga lebih ber hati hati... Macam macam dalam dunia sekarang ni. Semoga kita sentiasa dalam lindungan Allah swt. Amin.

36 comments

August 19, 2016 at 11:30 AM

kwn yui jiran deme.. katanya angkara keluarga juga.. al-Fatihah utk arwah.

August 19, 2016 at 11:32 AM

SALAM JUMAAT AINA..KISAH TRAGIS YG SEDIH...ANAK SYURGA YG COMEL

August 19, 2016 at 2:41 PM

sedih sangat dengan berita ni

August 19, 2016 at 3:46 PM

Tak sanggup akak baca kisah macam ni. Lebih kurang sebaya anak akak tu. Tak boleh nak dibayangkan budak kecil macam ni diperlakukan sekejamnya. Kaum keluarga pulak tu. Ya Allah! Apalah nak jadi dengan dunia sekarang ni? Takda belas simpati lagi ke dalam diri manusia?

August 19, 2016 at 4:19 PM

Al-Fatihah..x de perikemanusian betul la!

August 19, 2016 at 5:25 PM

Al-Fatihah.
Dia tak salah, tapi manusia tu yang tidak menggunakan akal dengan sebaiknya.

August 19, 2016 at 10:02 PM

Memang pelik2 skrg ni. Kesiannya. syurga buatnya. moga keluarganya tabah. al-Fatihah

August 20, 2016 at 2:21 PM

Allah lebih sayangkan dia..

August 20, 2016 at 11:28 PM

x tgk pulak berita pasal ni.. semoga pesalah dpt hukuman setimpal..

Jemput singgah tgk entry terkini k.. :)
1. Giveaway RM400 by AsyaAmin
2. Saya Bukan Robot / I'm Not A Robot
3. Segmen: Blogwalking By YangBaik
4. Fresh Care Oh Fresh Care

August 21, 2016 at 4:28 AM

Iulah sebak rasa..baca kronologi kisah aruah..pastu smp stalk fb famili n si pelaku..gamak nuu buat camni.budak tak salah apa.Semoga aruah tenang disana.Syurga buatnya sudah tentu..

August 21, 2016 at 4:29 AM

Iulah sebak rasa..baca kronologi kisah aruah..pastu smp stalk fb famili n si pelaku..gamak nuu buat camni.budak tak salah apa.Semoga aruah tenang disana.Syurga buatnya sudah tentu..

August 21, 2016 at 9:08 AM

Anak syurga yg comel
Semoga ada balasan utk yg melakukan perkara yg tk berperi kemanusian ini
Dunia akhir zmaan macam2 benda tk terjangkau dek akak berlaku subhanallahh

August 22, 2016 at 3:51 PM

Sedih sangat baca.
Why human can be that cruel.

August 22, 2016 at 3:54 PM

Alfatihah...:(

August 25, 2016 at 11:09 AM

alfatihah

August 27, 2016 at 7:07 PM

Mmg sedih dn tragis
Tapi itu cara kematian dia
Ajal dh sampai
Syurga btmu dik

Inna lillah hiwa inna ilai hi raji'un

August 27, 2016 at 10:03 PM

semoga syurga buatmu adik.. sedih abg ipar sanggup bunuh

August 30, 2016 at 11:33 AM

Hanya Allah jerlah yang tahu macamana perasaan mak ayah bila kehilangan anak cenggini ye Aina....Mintak dijauhkanlah.
Yelah walaupun sedih tapi hikmahnya anak ini akan menolong mak ayah dia di sana nanti

September 2, 2016 at 9:37 AM

nuyui a.k.a miss YUI : tu laa kan yui. sedih betul. kaum keluarga sendiri jd dalang..

September 2, 2016 at 9:37 AM

paridah: salam jumaat kak, comel sgt.. syurga tmpt nya

September 2, 2016 at 9:38 AM

aryan azra: betul tu kak...

September 2, 2016 at 9:38 AM

Mummydearie : manusia makin kejam kak.. kerana duit. semua sanggup. =(

September 2, 2016 at 9:39 AM

Mas: al-fatihah. Betul tu yunk.. sedih kan.

September 2, 2016 at 9:41 AM

Mrs. A : betul tu kak... al-fatihah

September 2, 2016 at 9:42 AM

nadhie wueen : pelik kan dear. insyaallah syurga buat arwah..

September 2, 2016 at 9:42 AM

Maman Reen : betul tu mama reen..

September 2, 2016 at 9:42 AM

ejulz : setuju.. semoga balasan setimpal dikenakan..

September 2, 2016 at 9:51 AM

Puan Kutu : btul tu kak PK...aina pun stalk. huhu tergamak kan kak

September 2, 2016 at 9:52 AM

Nooriah Abdullah : betul kak noor. risau n takut dgn dunia hari ni. mcm mcm benda jadi

September 2, 2016 at 9:55 AM

Eeiou _: kan dear...

September 2, 2016 at 9:55 AM

Nieyl: Al-fatihah..

September 2, 2016 at 9:56 AM

Azlinda Azman: Al-fatihah buat arwah..

September 2, 2016 at 9:56 AM

Kayu Manis: betul kak. ajal da sampai... walaupun kejam cara nya.. tp syurga buat nya kak. kanak kanak suci dr dosa

September 2, 2016 at 9:58 AM

n.i.n.a Mads TM : betul tu.. sedih keluarga sendiri..

September 2, 2016 at 9:58 AM

hainom OKje: betul tu mak... semga mak ayh dia tabah dan kuat semangat.

September 4, 2016 at 7:37 PM

alfatihah buatmu anak.. sedihnyaa!

Post a Comment