Thursday, March 31, 2011

~BreaKfasT itu MesTi~


Nama sy GurLfill...nama kamu siapa?? huhuhu mai la kite berkenalan.....^_^


Yang belakang tuh kawan saya....nama dia MaY IN.....*_*


Sy suka duduk kat rumah ni...sebab...hari-hari dapat mamam ikan! sedaaappp tuuu....nak-nak lagi bile tuan yang sorang ni balik rumah kan....24 jam die lantak kan aku dengan makanan...naik meletup pewot ni okeh....

Hihiihii.....okay! helLo dear...yang dekat atas tu cuma ade may in n gurl fill je....garfill n may on x tau la ilang ke mana...biasa nya diorang ni setia gilek-gilek tunggu depan pintu dapur...pantang dengan bunyi kunci ckit...masing2 akan lari gesel2 badan kat grill rumah aku tuh....hahahah..lagi satu, dua ekor kat ats ni suka rebut makanan...adoi..pening mak nooooo..pada hal da cukup sekor2 aku bg makan..awat? hangpa x kenyang2 lagi ka??

OhMissWhatEver __said : tunggu cek cuti dulu nooo....huhuu..ari tu cuti midterm, terkejut deh blik rumah tgk gurlfill da semakin membesar...bulu da cntik da...sifat gurlfill ni suke bertenggek dekt tingkap..pelik aku..*_*


2 comments

March 31, 2011 at 8:08 PM

Gemoknye kucen awak ni...cutee

April 1, 2011 at 5:28 PM

memang suka la dpt ikan mentah..

Post a Comment