Wednesday, January 26, 2011

~Tudung Eksprese~



Salam..semua!!1 topik kita hari ini membincangkan tentang tudung eksprese....kembali pada tujuan asal tudung ini direka....of course la untuk memudahkan kaum wanita! Xpayah nk iron2 tudung...jd x lambat nk g keje, x lambat datang class....huhuhu...so, tudung ini pun sangat berfungsi bg i...terutama, saat2 genting...(dan2 je..) contohnya.....erm...kalau2 terlambat bangun untul ke class...malas nk iron tudung...dalam keadaan kecemasan...huhuhu...Senangkan ade tudung segera ni...=) bahagia hidup...

Tudung eksprese ni pun da ber patern2 di cipta....pilih je, nk ade owning...nk lekap kat kepala....semuanya OKAY!...Disebabkan produk tudung ni dijual secara berleluasa, maka tudung bawal original dan x original pun turun harga....kalau demand sgt x laku meh....sapo yang rugi??! mereka dan keluarga mereka jugak rugi....^__^. Mula2 i tudung2 ni, rase cm x sesuai je aku pakai...kelakar laa...cam da tua je...tp try kali pertama...dlam hati berkata...well....not bad....cormfortable...nice...best....wah....segala yg indah2 semua keluar la....hahaha....mula2 rse kelakar la jugak,! wei, apehal deh muka aku jd bulat!! tp lame2 i rase okay je... xde yg kelakar pun....huhuhuhu...syukur sgt2 i dikurniakan dan dilahirkan dalam keadaan fizikal yang sempurna....=) jd terima kejadian ALLAH dengan hati yang terbuka....

3 comments

January 27, 2011 at 1:38 AM

cumel laa kamu neh. hehe.

January 28, 2011 at 2:06 PM

haha.. aina super duper chumeyl ~
ske tgok mate aina !! weee XD

January 29, 2011 at 9:30 PM

feel: hahaha....kamu nih..ade2 je yunk.kamu pun comey babe! ^_^

raha: blushing i! hahaha...thank you dear..

Post a Comment