Friday, December 30, 2011

~Make me Think....Internal vs External~

Assalammualaikum.....


source: comicstriper

Picture tells......
Kecantikan luaran tidak menggambarkan kecantikan dalaman.. (^___^). 
Bahasa jiwa bangsa..Hancur bahasa Rosaklah bangsa.



OhMissWhatEver__said : enough to make me smile.....muehehehehe. Think..n think.


33 comments

December 30, 2011 at 1:04 PM

haha...betol tapi katon ni memang tak bleh blah...sangat lawak!

Anonymous
December 30, 2011 at 1:05 PM

huhuhu..bisa la kak. menyengat! like..!!

December 30, 2011 at 1:09 PM

hahaha... hilang keayuan bertudung

December 30, 2011 at 1:10 PM

hahahah... lawak2 betul,
tapi inilah hakikat orang sekarang

December 30, 2011 at 1:10 PM

Niza Romli: hahahhaha.. memang tak blh blah, aiNa pun tergelak tgk katon ni. =)

December 30, 2011 at 1:11 PM

Anonymous: huhuhu..this is fact...nowadays. hehe. =)

December 30, 2011 at 1:11 PM

Aida Omar: tu la pasal.. fizikal da ayu.. sekali bebual..hui mak aiihh..

December 30, 2011 at 1:12 PM

Miz Novexx : yup dear... hakikatnya.. ^_^ dont judge the book buy it cover.

December 30, 2011 at 1:30 PM

ringkas tapi punya maksud yg mendalam..
kartun nih xleh tahan,lawak.hahaha

December 30, 2011 at 1:42 PM

btol2...zaman skrng...smue pompuan da hilang kesopanan...msing2..sme je perangai cm laki..hehe

December 30, 2011 at 1:53 PM

hehe..lawak jer tgk gmbr ni.. ;)
Cantik luaran..seharusnye cantik juga dalaman..^^

December 30, 2011 at 2:17 PM

walaupun tak semua...tapi ada yang berperangai sebegini atau lebih teruk lagi...

December 30, 2011 at 3:54 PM

Cerciter Hana Niey: mesej yang di sampaikan tu bikin sentap..hehehe. lawak n bermaksud. :)

December 30, 2011 at 3:55 PM

Eyda Dania: tak semua tapi ada betulnya.. kadg2 lagi dasat dr laki..=P

December 30, 2011 at 3:56 PM

LiLy @ MumMyQiStInA: betul tu kak.. internal beauty lg penting dr external beauty. =)

December 30, 2011 at 3:57 PM

Aien Not Alien: setuju dear.. :)

Anonymous
December 30, 2011 at 9:12 PM

btul beb! rupa ada tp mulut longkang. aku penah jumpa pempuan lg truk dr nii.

December 30, 2011 at 11:40 PM

aduh..sgt memalukan gitu~

December 31, 2011 at 9:27 AM

anon: huii.. lagi teruk mulut longkang! :P

December 31, 2011 at 9:28 AM

~SaL IjOu~ : betul... hilang adab ketimuran.. kan..? =)

December 31, 2011 at 11:21 AM

hahahhaha.. adeh~~~ mana la diorang dapat idea2 gini ey.. bagus!!!

December 31, 2011 at 11:42 AM

yes kak aina. x smstinya cntik di luar, dlam pon cntik gak. the most important is beauty in someone's inside. tutur katanya, sikapnya. tp, try tnya laki skrang ni. xpon, kita bley tgk sniri rmai laki yg lebih brminat pilih yg cntik luaran. betoi kan sis aina?

December 31, 2011 at 5:20 PM

syahirooAhmad: kaaan...! cuba awak lukis cmni. mesti mantap. =)

December 31, 2011 at 5:21 PM

TeTerBanG: yup! totally agree. =) kecantikan dalaman itu yang berharga.

December 31, 2011 at 8:45 PM

kita mmg fikir mcm tu, kecantikan luaran tidak menggambarkan kecantikan dalaman.. tp kalau org yg jenis pandang kecantikan je ? -__-

December 31, 2011 at 10:02 PM

Ratu Lissa: org yang pandang kecantikan luaran shj, tergologan dlm kumpulan sudah terhantuk bru nak tergadah.. (^^,).

thats y, ramai yg menyesal bila da official husband n wife.. rupanya tak cukup kenal time bercintan cintun. time bercinta pijak semut pun tak mati.. kannn..?

December 31, 2011 at 11:41 PM

aduhhhh..hampeh je..ingat baru nak buat calon..haha

January 1, 2012 at 10:09 AM

YANG LUAR TAK SEMESTINY MENGGAMBARKAN YANG DALAM..

btw,kelaka pulak tgok kartun kat ats tu..hehe..

January 1, 2012 at 7:13 PM

~Nana BamBam~: hahahaha.. terus kene reject lau mcm ni gayanya...=P

January 1, 2012 at 7:14 PM

acheeqa farhana: agree dear~! cantik dalaman maka cantik lah luaran. =)

January 12, 2012 at 6:59 PM

Hahahha.. Mati tersedak dak laki tu.. Wakakak~

January 13, 2012 at 12:52 AM

haaa...tau xpe...selalu dah jadi mcm nie dalam kehidupan harian...=.="

January 15, 2012 at 7:03 PM

Liyana Zahim : hahahhaah.. tercekik dek dgr ckp that gurl.


ika: kaaaaaaaaaaaaaannn my dear ika.!

Post a Comment