Thursday, April 14, 2011

~Where my strengh??~

Assalammualaikum....Serious talk, minggu ini saya rasa terlalu lemah....lemah sangat-sangat. I need some strengh. i'm not strong enough..kenapa lately ni aku tiba-tiba menjadi penderma air mata yang setia..kenapa? ya Allah berikan lah hamba mu ini kekuatan, kesabaran yang tinggi. Sabar aina..lagi 3 minggu je. 3 minggu tu lama wei..!! da berbulan saya x balik ni tau x. Homesick tahap gaban ni. Miss mama mia soo much..kenapa touching ni malam ni. X tau la, tengok pic mama mia...tiba-tiba.......!_!.. errrmmmm....no words, pk la sendiri.

Macam mana nak study ni. Final da dekat gile..satu subjek pun x start lagi...!_!. Ape la yg merasuk fikiran aku ni. Tolong benda-benda yang x patut nyah kau dari fikiran ku sekarang. Jangan ganggu tumpuan beta untuk 3 minggu ni. please...please...ni lagi satu, time macam ni la rasa x sihat la, nak demam la..nasib baik la ubat sentiasa standby di sisi..hurmm, ubat dgn aku memang da sebati. lagi satu minyak..minyak dgn aku pun da macam kawan baik. Perut kembung cari minyak, selsema cari minyak...

Esok...pagi ada oral presentation. Petang ada Lab.. still ade lab lagi. Da time critical ni semuanya terabur. Ni lagi satu hal. "Die" ni cari pasal pulak skrg ni. Arghh..ikut aku malas nak layan. tunggu pas exam baru pk la kan..karang kalau result aku lingkup sape yang nak jawab?? aku jugak yang kene jawab.."die" tau ape?? ~lantak kamu la~

OhMissWhatEver__said : Sape ade tips untuk hilangkan tekanan?? boleh kita kongsi x?? Sharing is caring rite? Saya sgt perlukannya...tolong bagi sy sedikit kekuatan dan semangat untuk saya abiskan saki baki untuk sem ini....Thank You...

3 comments

April 15, 2011 at 3:10 AM

gud luck..!
byk2 kn berdoa k..!
d ctu adew kkuatn..!
dba follow cni..!
:D

April 15, 2011 at 8:40 AM

Chill dear.. jgn stress sgt.. You need a space.. pegi somewhere.. or eat your fav. food.. insyaAllah stress will go away... good luck..

April 16, 2011 at 2:23 PM

Thank you so much atas nasihat smua.. insyaallah sy cuba untuk kuatkan diri ini.

Nora karim: yup...i need a space. n take a breath. rasa sangat sesak lately ni.

Deeba: insyaallah. mudah2an semuanya di permudahkan.._amin_ ^_^

Post a Comment