Thursday, June 23, 2011

~Musyuk_muSyuk~

Assalammualaikum....

Disebabkan geram yang amat dengan kecomelan si musyuk masyam ni..haha.. Mari kita tengok siapa gerangannya....Kecik-kecik da genius. Petah berkata-kata. Macam bertih goreng. Naimi paling rapat dengan aku, sebab? Hah, dari kecik memang suka ikot, duduk dekat riba aku.. Mana aku pergi lekat jela. Ni pun da susut badan dia. Kalu tak dulu, lagi kiuut..lagi geram. Lagi best peluk. Layan pic...taraaaa..

Nur Naimi Maisarah....

Nur Nasrin Umairah....

Okay..dua-dua ni anak mak usu aku....Di sebabkan mak usu aku duduk dekat putrajaya jadi ghajin la aku jumpa dengan budak dua orang ni. Serdang dengan Putrajaya, 20 minit je. Yela, mak usu lah waris terdekat. Kalau ada ape-ape hal memang contact dia dulu. Bila nak cuti sem, memang rumah dia akan menjadi stor untuk tumpangkan barang2 aku dekat hostel. Tu benefit dia. Sementara dekat, sementara dia ada ni la nak mintak tolong. Huhuhu...Insyaallah, ade rezeki ayah nak mintak transfer putrajaya. Harap-harap ada kosong. Memang boleh sangat la kan aku balik rumah tiap2 minggu. Makan masakan bonda. Sedap...free lagi u!. Dekat cafe asik makanan sama je. Peh, kembang dol tekak kadang-kadang.

Paling aku x boleh terima...pernah satu ketika ni, aku lapar yang amat. Nampak ikan bakar. Masyuk la kan. Da beli..tinggal nak makan je ni der. Tengok ikan talapia tu..dia x buang sisik. Oh, please! Mendidih je hati masa tu. Meh sni, mak jemah nak berleter. Kta ni kalau nak makan, kene la bersih. Woi, makanan masuk perut. Kalau da kene keracunan makanan, muntah-muntah dan segala bagai. Sapa nak bertanggungjawab? hah..mestila aku kan!. Tolong laa.sangat-sangat heh. Kalau aku, da lama mintak tukar tender baru.

OhMissWhatEver__said : Rindu both of u. Naimi n Nasrin.!! Semakin bijak dan lincah..^_^

5 comments

June 23, 2011 at 1:16 PM

Comelnya...suke sgt pic budak ney..:)

June 23, 2011 at 1:18 PM

Sis..follow you...very nice blog here..i'm glad t see you..:)

June 23, 2011 at 1:20 PM

already put ur blog,in my favorite blog list sis...keep it up..:)i always follow up ur new entry...:)

June 24, 2011 at 12:03 AM

comel kan..=). tHanks for viewing n follow my blog. keep in touch dear. ^_^.

June 24, 2011 at 12:39 AM

Thank you sis...put me in your blog list...:)

Post a Comment