Friday, June 24, 2011

~Contest Blog Saya Comel~

Assalammualaikum...

Okay, Sebelum tido nak join contest dulu..huhu.. Tak tau kenapa tiba-tiba berminat. Orite readers and viewers, ini kali kedua i join contest. Hah, jangan tak tau..Choosy gilek! Haha. Xdela, kalau ghajin ye join..kalau tidak, tengok korang join saja.. Cakap banyak pun x guna der. Okay, kita pendek kan cerita...

Closing Date : 17 Julai 2011

Kali ni, aku join contest "Blog Saya Comel".. Comel ke blog aku nih? Eerm..aku pun tak tau. Tapi, boley la skit-skit. Huh, sumpah! masuk lif tekan sendiri ^_^. Blog aku comel ke comot.?? Haha, takpe comel atau comot terpulang pada individu yang menilai okeh. Contest ini dianjurkan oleh Cik Qistina. Syarat-syarat nya mudah saja. Serius simple plan. Itu pasal lah, aku berminat nak join. Ada contest, dan ada hadiah kan? 

Jangan risau..hadiah nya memang lumayan. Berbaloi-baloi la senang cite. Hadiah yang disediakan berupa wang tunai dan topup. Jom la kita join ramai-ramai, meriahkan lagi contest Cik Qistina. Berminat? Klik SINI aje..xpun klik pada nama Cik Qistina atau banner nya. Selesai sudaa...

aiNa tag 4 orang jelitawan (",) 


OhMissWhatEver__said : Done..^_^ kepada yang join, gudluck! all the best...

4 comments

June 24, 2011 at 10:58 AM

Thank you sis...drop my blog..too..nak join lah contest ney..:)

June 24, 2011 at 1:45 PM

thanx dear coz tagging me...hehe

June 29, 2011 at 12:48 PM

gud luck dear..mmg comel..;)

June 30, 2011 at 7:20 PM

chentaEty : ur welcome dear..jom3, kita join..gudluck!

aisyah : yeah! ur welcome baby!

cikida : thanks you...^_^

Post a Comment