Wednesday, March 16, 2011

~HomeSick~

Selamat Malam semua....hurmmm...x tau la seyh nak cakap macam mana...sejak beberapa minggu ni, seriously aku memang sangat-sangat tertekan...huh! Perasaan bercampur-campur...sakit, marah, geram...sedeh n kecewa...argghhh...ape pun aku da malas nak amek tau, malas nak tegakan kebenaran..aku penat!!! penat sangat2.....mak tolong...*.muka da macam tempe da nih* 

Serius aku homesick...uhuk..uhuk...uhuk...ape ingat si tua bangka nih x reti nak homesick ke?? ermm...da lame la wei aku x balik...sob...sob...sob...rindu la.....rindu sangat...sangat nak makan masakan mama mia... air tangan mak lagi sedap...free lak tuh! huhuhu...kat cni memang la ade meal plan...tp makanan?? alahai....kembang tekak da ni, ari2 dok telan benda same je....erm...

Nasib baik minggu ni mama mia datang....macam tau2 je aku kat cni da week tahap dewa..luaran mungkin kuat la juga...*sometime nampak gak muka tempe aku* dalaman, tuhan je yang tau bertapa sakit nya jiwa aku....tp, skrg i'm strong enough...huhuhu...^_^ alah, benda remeh jee, ape ade hal.... 

So, arini we all g tengok ibu dekat PPUM (pusat perubatan Universiti Malaya)..mudah-mudahan ibu cepat sembuh k...kami selalu doakan ibu....tengok ibu teringat kat mama mia...n terus homesick..hahaha...giler gedik..sorry la k...even i homesick pun, insyaallah i cube bertahan tunggu sampai cuti...xdela gedik2 nak lari alik rumah...poodah..

OhMissWhatEver__said : Soo, next week konvo..insyaallah...and...and...next week jugak la test berduyun-duyun...wah..syabas betay!! glurp...glurp...

1 comment

March 16, 2011 at 10:49 PM

rindu umah jugaaaakk!! ~huhu~~ amin, moga ibu cepat sembuh!!~~

Post a Comment