Saturday, February 25, 2012

~Bersyukur Dengan Nikmat-Nya~

Assalammualaikum....

Aku bersyukur di atas segala nikmat dan kurniaan mu ya Allah. Rasa bertuah kerana di lahirkan di bumi Malaysia yang serba cukup dan kaya dengan makanan. Lihat lah kanak-kanak di bawah... mereka hidup dalam keadaan daif dan serba kekurangan... sedangkan disini kita banyak melakukan pembaziran... fikir dan renung-renungkan la...


Before you complain about the taste of your food - Thinks of someone who has nothing to eat and to live.....~!!
Don't complain.......but, says Alhamdulillah for Everything.


OhMissWhatEver_said :  Alhamdulillah.... elakkan pembaziran. Hargai lah nikmat yang kita dapat pada hari ini.


Friday, February 24, 2012

~Show Off.... Perlu Ke..?

Assalammualaikum...


Moning~! First of all, happy besday kepada roomate i Fazrina Ismail. (^^,) Amacam, best tak kene prank...? muehehhe.. Secara tak langsung wa pun kena tempias di baling kek kopi. Huhuhu... sweet 22 sayang~! Semoga panjang umur dan di murahkan rezeki. Kepada mereka-mereka yang terlibat, wa sakit tekak hokay banyak sangat ketawa... sangat happening. Happy la kan, baru bukak sem, assignment tak bersusun lagi...


Okay, back to the business... Tak semua perkara atau benda kita perlu show off di khalayak ramai. Betul tak..? contoh nya, status jiwang karat kat Facebook. Perlu ke..? fine, orang lain pun ada bf/gf jugak. Tapi tak payah la nak update status selang 3 minit. Orang yang baca pun geli geleman dowh... Siyesly, aku memang tak suka nak hupdate status jiwang-jiwang ni. Macam la kau sorang ada gewe. Gaya mengalahkan orang yang da kawen. Huhuhuhu.. mesej via phone sudaaa, ada privacy sikit yedok..? 


Upload gambar. Yup, teknologi serba canggih. Segala gambar mak nenek semua nya nak di tayang. Perlu ke tunjuk gambar-gambar seksey..? suka or bangga..? tak faham (>o<). Segala lurah nak di tayang. Segala lekuk nak di tonjolkan. Desperate sangat ke..? Free je belanja orang tengok. Hape hang dapat..? habuk pun takde.  


Relationship. Perlu ke kita hebah kan satu dunia bahawase nya kita da ada bf/gf...?? Baru bf/gf wei. Belum husband n wife. Alang bertunang pun kita rahsia kan. Ini pulak takde ikatan ape-ape. Da rasmi jadi husband n wife nak umum seluruh pelosok dunia pun takde sapa yang halang. Usah lantang pukul canang. Takut nanti bila tak jadi, diri sendiri jugak yang tanggung. Sama-sama la kita beringat. (^_____^)


Cake Baker Cottage..... Nice~!!


OhMissWhatEver__said : I'm sleepy~! Gudnyte loVe.. (^^,) Mintak-mintak semut tak hurung aku malam ni.. huhuhu.. walau da mandi tapi bau kek masih melekat lagi.  


Monday, February 20, 2012

~Back to Campus~

Assalammualaikum....

Hello readers n viewers... da breakfast belum.? ke terus makan tengah hari..? hehehe.. yeah bebeh, bermula suda semester baru. 4 more sem to go. Chayok chayok aiNa~! Alhamdulillah, selamat sampai ke uni pada hari sabtu lepas. Sudah selesai punggah barang dari stor ke tingkat 3, bilik pun wa da settle kan. Terasa muslce ku betul-betul cedera parah...

Well, cuti selama sebulan telah pun tamat. Wake up aiNa.!! andai nya aku tak on9, tak menghupdate blog, itu tanda nya aku busy tak pun line wifi or brokband aku cam siput sedut... (>_______<). Kawan-kawan, doa kan aku berjaya mengenggam segulung ijazah k. Makin lama makin mencabar dan semakin susah. Insyaallah, mudah-mudahan aku kuat mengharungi badai....dan dipermudahkan segala urusan. 

Ada kesempatan, aku aku kongsi kan segala cerita, kenangan dan akitiviti yang menarik. Sharing is loving kaaaaaaaann..? huhuhu. Babai sayam -sayam semua. Ada masa membebel lagi hokeh.

3 bag itu normal..... huhuhu..

Bersama Mella (gambar diatas).. Muka baru bangun tidur memasing. Nasib baik tudung tak senget benget.  

OhMissWhatEver __said : Perut lapar. jom lunch sama-sama.. (^_____^)