Thursday, August 4, 2011

~Spontaneous Thursday~




"....Walau setinggi manepon kasih sayang kita pada seseorang, Simpanlah sedikit keraguan di dalam hati, Agar kita tidak mudah rebah, Tetapi masih ada kekuatan untuk bangkit...."


14 comments

August 4, 2011 at 6:15 AM

Follow sini...

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

August 4, 2011 at 6:46 AM

kasih sayang perlu sdikit..keraguan perlu banyak..hak3

August 4, 2011 at 11:25 AM

hahahah...bagi saya pula bukan keraguan..tetapi hati2...:)


peace yaw!!

http://loadingmode.blogspot.com/2011/08/blog-mari-berbincang-secara-sehat.html

August 4, 2011 at 12:59 PM

betulllllllllllllllll...setuju!!!.

August 4, 2011 at 2:36 PM

yups,di akui..;)

August 4, 2011 at 3:28 PM

yaa benar!!!
bercinta jgnlah terlalu melebih2...
takut...esok2 hari kita akan benci sepenuh hati kita...
besederhanalah dlm berkasih syg...

August 4, 2011 at 3:45 PM

100% agree!! =)

August 4, 2011 at 3:58 PM

Cik Rose Cute : thank u..! =) nnti aina jenguk blog cik rose balik ya.

H.J : hahaha..lepas kawen baru kasi lebih kasih syg. kan3..? =)

Afuan Shah : yeah, peace yo! hehehe.. keraguan akan membuat kan kita berhati-hati. =)

August 4, 2011 at 4:04 PM

SYARIFF HAIKAL : hoyeah! time bercinta u jump u die. takde istilah u jump i jump. hihihi.

Mr.B[e]ave[R]: thank you.! =) sekadar renungan. hehe

Irsyad Syah : truly..! bersederhana dalam segala aspek. (^_^).

zaihan : yeah sayang..! 100% ye, markah penuh ni. =)

August 4, 2011 at 9:17 PM

er.. er... kasih sayang tu ape eh?

August 4, 2011 at 9:48 PM

hoho..sangat suka dengan quotes ni :)

August 5, 2011 at 12:34 AM

ketam batu : kasih syg tak dapat nak di gambarkan dengan kata2. Yang pasti ia nya datang dari hati yg tulus. macam kasih sayang ibu bapa. kasih syg diorang tak pernah berbelah bagi. family first. =).

Cinderella : yeah..! Hehehe. thanks syg. Sharing is caring. (^_^)

August 5, 2011 at 6:14 PM

Oyeah kena simpan sikit jgn nanti bila hilang terus jatuh ye dok :D

August 5, 2011 at 10:53 PM

iye FA..! hehehe.(^_^).

Post a Comment