Sunday, April 17, 2011

~Malam sejamBak Budi~

Salam...gudmorning Malaysia... Arini saya nk follow aja balik rumah nya di gombak. Boring la duk sorang2..*konon la kan..* Okay, semalam berjalan macam biasa. Dengan jayanya malam sejambak budi dijalankan. So, selamat bergraduate ye senior2 sekalian. Saya pun da grad jugak..hihi tapi untuk diploma. So,, mari kite lihat. Tema malam semalam adalah..Glamour n Elegant. Tapi saya x la melaram sakan. Kita pakai ape yang ade je la kan. Huhhu, sebab bukan kitorang yang diraikan..so kita bg diorang pakai vogue2 k. Queen n King akan dipilih dikalangan third year shj.. yg lain tu nak glamour tunggu la bile sampai third year tau..tau!


Simple shj...Batik almost suitable 4 event rasmi..betul x??


Okay, aja my!....^_^ kalau i pakai jubah, da same la kita...


Kami x gemok kan?...kan?


da bosan nih.....Patut die ni dok dekat table 30. jauh jugaj dgn table saya. tapi disebabkan ade sorang boy ni x dpt dtg, so i panggil la die dok dengan kitorang. kesian musyuk2 ni kan...kalau se table dgn i, boleh la kite bantai gelak same2 kan Mon!


kami gadis2 dan bunga...suda bosan time nih walaupun kami da kenyang...nak balik! tgk muka tuh..mcam ape?

with cepah stand for.... *sharifah nurul izzati*


Senget...haha. So, komen tentang makanan..erm..noT bad! sedap jugak la...kenyang x?? erm..okay la. Tank i kan comel.


Kami da nak balik....^_^ yeah!


Saya merangkap bidan terjun, menjalan kan tugas untuk make up kan beberapa orang 2nd year...hahaha. Touch up blusher je....ow, gambar ni b4 makan lagi k...muka lapar reti?

OhMissWhatEver__ said : Okay, thats all.. saya nak bersiap2 ni...mau ikut? bubye...^_^

1 comment

April 23, 2011 at 6:45 PM

slm knl buat cewek2 semua by mas nur andela di aceh utara hp 085310641972

Post a Comment