Saturday, April 30, 2011

~Prince William_Kate Middleton~

Macam mana agaknya feeling orang kebanyakan bila berkahwin dengan anak raja?? Kau memang superb kan. Hahaha.. Bukan calang-calang orang wei yang bertuah mendampingi anak-anak raja ni. Mai tengok gambar insan yang berjaya bertakhta dalam hati Prince William. Kate ni berasal dari keluarga bangsawan yang berasal dar i Afrika. Seorang rupawan yang berpendidikan tinggi, kira bijak la kan dan berfikiran terbuka.


Okay, Congratulation William_kate! Sama cantik dan sesuai sangat.. Automatically, kehidupan Kate akan berubah selepas ini. Sentiasa menjadi topik hangat untuk diperkatakan, sentiasa menjadi buruan media dan lensa kamera. Glamour kamu ye.! Almaklumlah, dia menjadi seorang isteri kepada putera yang bakal mewarisi  takhta dalam monarki pemerintahan di Britain. Dengan menggunakan gelaran Her Royal Highness The Princess of Wales, seperti mana yang pernah digunakan oleh mendiang puteri Diana. Istiadat perkahwinan di Gereja Westminster Abbey  menjadi tempat rasmi majlis perkahwinan mereka. Sebagaimana gereja berkenaan telah menjadi saksi perkahwinan Puteri Diana_Putera Charles dahulu.

  
Puteri berjiwa rakyat. Sehingga hari ini puteri Diana masih di ingati. Fakta menarik tentang Kate_William, William telah melamar Kate menggunakan cincin milik ibunya. Katanya, ingin mediang ibunya turut menyaksikan  hari bahagia dan detik bersejarah dalam hidup beliau. Ape pun, semoga berbahagia ye kalian. huhu...Majls gilang gemilang ini mendapat liputan meluas di seluruh dunia. Turut hadir memeriahkan lagi wedding diorang ini ialah Sultan Brunei dan Permaisuri nya. _the End_




OhMissWhatEver__said : Sila la layan ye. Saya di sini mampu tgk dekat Youtube saja...huhu..^_^

1 comment

May 2, 2011 at 8:53 AM

bg kamu,kate klau nk dibandingkan ngan lady diana siapa lg cantik?

Post a Comment