Wednesday, June 1, 2011

~Aku & Admire~

Assalammualaikum...selamat malam.

Goodbye May. WelcoMe June..Jangan gelabah heh myfir. I tau u cool sedingin salju. Ahaks! Okay, aku & admire..zaman ni da lama berlalu. around 5 6 years ago. Masa tu aku still form 4 n form 5. Zaman baru nak naik la senang cerita. Hari ni, aku teringin nak buka kotak yang simpan seribu satu kenangan manis. Kenangan pahit..i let u go la. X mau kenang lagi. Hohoho. Ni kotak ajaib aku.....


Dalam kotak ni..macam-macam ada. Kad raya la..surat dr secret admire la...gambar-gambar...surat pujuk memujuk and ada lukisan yang aku buat. Sapa ade simpan lagi surat lama2?? Setahu aku, sapa yang pernah dok ostel, korang memang main surat-surat kan. Nak sms mana boleh bawak handphone. Sumpah aku gelak gila bila baca surat-suart lama...bila tengok segalanya laa..Masa nak pindah dr BP ke Penang, mama mia da nak humban dalam tong sampah la seyh. Walawei..sentimental value koot benda alah ni. Haha..

Aku pun xtau..x faham..kenapa benda ni sangat bernilai. Mybe sepanjang zaman persekolahan aku, kenangan dekat Teknik yang paling suwiiittt. Sebab, masa tu la aku belajar kenal orang..kenal yang mana kawan..yang mana sahabat..dan yang mana lawan. Aku berdepan dengan junior-junior yang tegeng..jumpa senior-senior yang kerek..mybe sebab tu kot aku da immune bila jauh dengan family..bila berdepan dengan masalah. 

Cakap banyak pun x guna der...tengok lukisan ni betul-betul. Aku sayang gile lukisan ni tau. Thanks ex-bf. Haha. Kau memang rock la der. Aku doakan kau dengan Liza bahagia. Kawen jemput wa. Lau x lu atas pelamin, wa sekeh-sekeh pala lu. Walaupun kita da xde ape2 relationship, still boleh tegur-tegur lagi. Alhamdulillah. Wa salute sama lu lah..

 Korang faham x lukisan ape ni?? aku pun x ingat la..oblige kot..lukisan 3 dimensi..sapa pernah amek technical drawing?, sila betul kan kalau aku salah.

Bukti...tarikh tersebut...julai 2006..

Tu harta kesayangan yang pertama..next...surat-surat kreatif dari peminat fanatik *perasan siakk..ingat kau artis* gurau aje. Surat ni, ada yang aku x tau pemiliknya siapa..tapi sangat kreatif. Sebab tu aku suka..^_^ Hello, aku suka surat kau aje tau. Kau aku x kenal...Aku pernah dapat surat daripada junior. Dimana diorang mintak maaf dan terima kasih..*alah normal la dek tegur sikit-sikit* Okay, aku ni memang senior yang baik kan.. X main tarik-tarik la. Sebaliknya kita berdemokrasi. Aku paling x suka bila senior cakap " hah junior ape yang kau x puas hati dengan kitorang" Peh..macam bagus! confirm la xde yang nak mengaku. Orang giler pun x mengaku diri dia gile weh.

Pandai kan main gunting2 kertas? kalah aku. Den pun x kreatif macam ni la wei..

Aku tau..masa yang sangat sesuai untuk buat surat adalah masa prep.. Kan? ow, malas study tapi rajin buat surat cintan-cintun. Masa ni aku x faham dengan maskulin-maskulin teknik aku ni. Bila kau layan, diorang cakap kau gedik. Bila x layan diorang cakap kau sombong, Panas hati betul kan? Aku di cop sombong. Sioot betul. Tapi masa aku form 5, semua kembali normal. Mungkin masa tu kita semua da cukup kenal. Yang paling-paling aku pelik bin ajaib, dulu kau nak tegur aku punya la pemalu..jalan tunduk je kan. Setakat senyum-senyum kambing heh. Sekarang bukan main sakan lagi ea kau jumpa aku, borak-borak, makan-makan...amboi, hilang da sifat ke-malu-an itu??

Kad raya...

Ni dari......aznira (arwah). Sedekahkan Al-Fatihah untuk dia sama-sama ye..

Antara kad raya yang Ohsem...dulu selalu tukar-tukar kad raya...auuw rindu-rindu la! sekarang ni xde makna nya kad-kad raya. Semua hantar mesej aje.... kad raya ni pun ade yang telah dihumban kedalam alam flora. hehe. Minta maaf. Awak-awak jangan kecik hati la kalau kad raya awak terpilih masuk alam flora. Saya x sengaja. Kotak ajaib saya ni x mampu nak tanggung kad banyak2. 


Ni buku Biodata aku....

Thanks la sayang-sayang semua..kerana sudi mencoretkan biodata korang dekat buku yang kiut ini...Lup u laa..Masih elok lagi kan...tulisan pun masih terang dan jelas....aku pun x tau la sampai bila boleh simpan semuanya ni. Korang tau kan, aku ni hidup ala-ala nomad. Kalau boleh setiap kali pindah mesti nak buat pengurangan barang..Selagi aku masih sayang n aku mampu n x lupa pasal kotak ni..aku akan angkut.. ^_^ 

^_^

sweet seventeen...21 nOv 2006..kepada yang berkenaan. Tocey2..masa ni last day SPM! it was never been forgotten...Still in good condition okay.

That's all....Yang baik datang dari Allah, yang kurang datang dari diri saya sendiri...Kenangan manis masih terpahat dalam minda ini....Salam sayang dan salam rindu...

OhMissWhatEver__said : Kau ni kenapa eak?? mental disorder ke!. Nak wish lagi SelaMat Hari SusU seDunia..Oh, jangan lupa minum susu untuk perkembangan otak. Minum omega untuk jantung. Kalau nak melindungi hati..minum tonik Al_Jabar. Siapa ada penyakit hati?? Cuba La Al_Jabar. TenKiu..^_^

2 comments

June 2, 2011 at 9:45 AM

Wow !!! Bombastiko !!! :)

June 2, 2011 at 12:58 PM

Bombastik? haha..ade2 jela ain ni..

Post a Comment