Saturday, June 18, 2011

~NeMo Ku~

Assalammualaikum....

HeLLo ladies and gentleman.! Selamat malam dan Salam 1 Malaysia...Huhu. M'poyokan diri. Okay, la. Nemo ku kini tiada di sisi lagi... Bukan dia membunuh diri ye. Aku tatang dia sikit punya baik.. Tapi, kini Nemo ada di tangan pemilik baru. Senang citer dia da dapat tuan baru. Sapa tuan dia tu..? My grandpa lorh! Lokasi Nemo kini berada di Johor. Amboi, jauh bebeno kau ni. 

Masa school holiday yang lepas, i balik Johor. So, angkut la sekali my baby fish tu ^_^. Yela, x berhati perut seyh kalau tinggal kan dia kat rumah ni. Kalau mati, aku jugak dosa tau.  Ni la paling jauh si Nemo tu travel. Seminggu aku stay dekat rumah nenek, atok aku macam interested aje dekat ikan aku yang sekor ni. Dok belek2 aquarium comey yang pinky tu. Jadi aku pun offer la si Nemo dekat dia. Wah, gembira bukan kepalang. Hihihi...atok..atok. 

Atok : bagus bela ikan ni *refer pd nemo*, atok pernah nak cari ikan ni, tapi x jumpa. Ikan ni mahal kan.....

Aku : Xmahal tok, atok nak ye? kiter bagi kat atok la ea...

Short conversation. Di mana urusan jual beli da pun selesai. Hehe... Nemo di bawah pengawasan grandpa... Lagi pun dekat sana ramai. Jadi ramai yang boleh bagi dia makan. Ganti air dia. Layanan first class tuuuh. Huhu.


OhMissWhatEver__said : xmO noty2...xmO susah kan grandpa. okeh? ^_^. Disable.  You force me too yayunk...B4 terlupa..Happy father's day! saya bangga jadi anak ayah. Love u more.

2 comments

June 18, 2011 at 10:41 PM

wahh....sayang betul eh...smpai bwk pegi mne sje...ehheeh..
wink3 >_<

June 18, 2011 at 10:57 PM

hehehe....first time bela ikan. tu yang sayang. ^_^

Post a Comment