Saturday, July 23, 2011

~Malaysia vs Singapura~

Assalammualaikum...

Ola...First of all, tahniah Harimau Malaya. Keputusan 5-3 yang berpihak kepada lawan. It's okay, adat permainan kalah dan menang. Walaupun kita kalah, tetapi kalah bermaruah der... Teruskan usaha menentang mereka di Stadium Nasional Bukit Jalil minggu depan.. 




Apa yang membangga kan.. semua players kita merupakan anak jati Malaysia. X main la import export weih.. (^_^). Malaysia Boleh..! We proud to be Malaysian.. Nama mu gah di persada antarabangsa. (patriotik betoi aku malam ni) hehehehe.. Anyway Safee Sali, Safiq Rahim, Amirul Hadi, S Gunalan dan yang lain-lain..korang terbaek..!

OhMissWhatEver__said : Syabas harimau malaya....(^_^)

5 comments

July 23, 2011 at 11:56 PM

Bolos 5 bijik ... aduhai ... perlukan extra 3 gol di Bkt Jalil nanti ... it's a do or die mission!!! MARUAH NEGARA wajib dipertahankan!

July 24, 2011 at 12:20 AM

yup2..mudah2an, skuad negara bermain dengan lebih baik di tempat sendiri. Mungkin perbezaannya di sini kita bermain di atas padang berumput. Dekat sana diorang main atas padang tiruan *plastik*. ape pun, tunggu 28 julai ni. =)

July 24, 2011 at 1:03 AM

weehhh,

aku boleh terlepas pulak tadi kan..


ciiss!

July 24, 2011 at 8:58 AM

eh..aina..rasa mcam kenal la.sek men sg kertas ke eh?pening-pening lalat ni.rasa macam kenal but mot sure.ur name familiar in my fb.kehkehkeh

July 24, 2011 at 9:26 PM

hanif : alorh..terlepas ke.? takpe2, 28 ni ada lagi. blh tgk. =)

aieen kacak : hye dear.=) familiar ke? hehe, jgn pening2. Kita memang friend dalam fb pun. anyway, thanks singgah blog aina. keep in touch.

Post a Comment