Sunday, May 15, 2011

~Menu di Banquet~

Assalammualaikum..hye. Ye, saya seorang yang suka n kuat makan..huhu. Believe it or not? Berat saya suatu masa dulu suda mencapai 50 kg..haha. Berat okay..pecah rekod..Tapi sekarang berat da turun. Alhamdulillah. Da jadi slim seperti dulu..^_^.  Jenis i, bile tension i suka makan. ye, ye, ye..kenapa nak tahan lapar, menangis x tentu hala kan..membazir aje. Baik makan,ada juga faedahnya. Perut kenyang..! 

Sebenarnya malam ni, saya tgk gambar-gambar lama dalam external yang agak bercapuk da ni..rindu nye bile ingat balik kenangan n pengalaman yang telah di tempuhi...lumrah hidup dan hukum alam kan. Apa yang berlaku ia akan menjadi kenangan dalam hidup kita.. So, saya nak tunjuk makanan yang pernah dihidangkan kepada kami (cewaaahh..) di hotel PSIS dulu. Sedap juga..okay la level seorang student yang sedang belajar memasak..=)


Cheese Cake....Nice!


Nasi Dagang...masa ni tema ape ye?? Minang kalau x silap....


Ni tema Arabic.... yang ni ape ea nama dia? x ingat. tapi ala-ala kebab...


 Satay...with kuah kacang...--->appertizer. ^_^


Beefstick....makan ni terus kenyang.....


Starwberry crumble... Buah-buahan baik untuk kesihatan...


Banana split....mseti suka kannya!


 Tomyam di isi dalam kelapa...makan tomyam sambil korek kelapa...Sooo..delicious!


Yang ni special...sebab dalam satu bekas dia ade buah-buahan, jeli dan bawah sekali ade kek dan coklat...^_^


Beverage.....

Itu la dia..rase nya banyak yang kitorang makan..tapi x semua ada gambar...tu x kira yang take away...makan dalam bilik..^_^. Biasanya diorang akan bisness hari rabu or khamis. Ape pun, Gudluck chef-chef semua..i just want to said, yes... u all da berjaya membuatkan berat saya bertambah!! hahaha....

OhMissWhatEver__said : Mama mia kata...x perlu la diet-diet...selagi sihat makan jela ape yang kita nak makan. Tapi pandai kawal. Kalau da sakit, nak makam itu x boleh ini x boleh....kempunan nanti... Betul-betul.. Saya setuju! yang penting sihat...bahagia n senang hati..kan3??