Thursday, May 19, 2011

~Si CoMeL da Kenal Orang~


Nama Panggilan : Kaira

Hye...Tiba-tiba rindu pulak dengan ini budak kecik yang montel lagi comel. Huahuahua..Kaira nama panggilan dia. Nama penuh panjang sangat... Ingat lagi, first time aku jumpa kaira masa dia baru lahir. Merah lagi, tapak kaki pun besar 2 jari aku. Masa tu mak dia a.k.a Kak Ayu masih dalam pantang. Kali kedua aku jumpa dia, masa tu bulan 2 tahun ni. Masa tu aku g Johor. Kaira da besar..da boleh main-main. Da pandai meniarap. Masa tu aku dukung dia okay je. Siap boleh senyum-senyum, ketawa-ketawa bila orang agah. Sekarang bila aku jumpa dia, first tengok aku dia senyap...dia tengok je aku. Aku peluk-peluk si Umi Umaira n si Fasha Natasha siap gomol2 n peluk cium..lepas tu aku nak amek dia, dia teus nangis! waaa.....hahaha.. 

Ibu dia kata dia da kenal orang. Tu aku tau. Tengok cara pun macam nampak alien. Adui! Kesian dia, nangis teresak-esak. Tapi untuk malam tu je. Esoknya bila jumpa aku sekali lagi, dia malu-malu kucing..haha. Mau tapi malu la tu. Tapi at the end, dia datang jugak dekat aku. Hihihi..psikologi kena betul. Baru boleh tackle budak. Mak dia kata, dia nak dekat laki je. Wah demand ea sayang. Masa aku nak keluar jalan2 pusing taman dengan Umi n Fasha, dia pun lari kedek-kedek menghala pintu sambil tangan hulur dekat aku mintak dukung. Owkay, macam tu ea baru nak datang. Disebabkan dia agak semangat, aku mampu pusing separuh taman sambil dukung dia. Lepas tu balik rumah amek nih......................


Kereta sorong laaaaa...


Akhirnya setelah beberapa jam, kaira da boleh ketawa-ketawa. Ajak main-main.. siap mintak didukung lagi, sebab penat duduk agaknya.. ^_^ 

OhMissWhatEver__said : Kaira bulan 6 kita jumpa lagi ye...Kak aiNa nak balik Johor. Nak attend wedding kak liza..hehehe..