Friday, May 27, 2011

~Wedding Present~

Assalammualaikum....



Gud afternoon n salam hari jumaat... kepada yang lelaki selamat menunaikan solat Jumaat ye. Berbalik pada entry hari ni, hadiah ape ye yang sesuai untuk majlis perkahwinan.?? Den nak keluar arini, soo alang2 da keluar ni kan bia la cari sekali. Xdela keluar 2 3 kali kan. Nak menempuh kesesakan yang amat, malas koott. huhuhu. Baik duduk rumah saje. Tapi disebabkan kebosanan yang semakin hari semakin menggila nih, rasenya patut keluar dari kepompong sudaa.. 

Sebenarnya wedding ni lama lagi. End of June..gile semangat kan haku ni. Bukan ape, aku malas la nak kelam kabut nanti. Lagipun cuti sekolah minggu kedua aku nak balik Johor lagi, takut masa tu pulak yang xde. Ouh, lupa...kepada mereka-mereka atau awak-awak yang masih berada di bangku sekolah tu, selamat bercuti ye! wah suka heh da cuti sekolah.....^_^. Xpe2..akak dulu pun sekolah juga. Memang ni la saat-saat yang dinantikan. Tapi bila da lama nO duduk rumah, da jatuh bosan pulak macam akak sekarang ni...hehe.

Any idea?? biasanya orang baru kahwin ni banyak barang keperluan rumah yang x cukup lagi kan..Macam pinggan mangkuk, iron, kipas, set album...n ape2 la. Muahahaha....Ikut pengalaman aku, my big family..kalau ada wedding, parents aku akan bagi....set corning wear. Tak kan haku nak beli benda alah tu pulak? woi, aku pergi naik bus dol dari Penang ke BP. X buley2..huhu. Takpela, nanti i survey dulu ye.. x kesah la ape pun yang i bagi yang penting ianya ikhlas dari hati..tu lagi penting kan3...^_^


OhMissWhatEver__said : Congratulation Kak Liza....! Selamat mendirikan rumah tangga..semoga bahagia dan kekal hingga ke akhir hayat...

2 comments

May 27, 2011 at 9:39 PM

Jemputlah ke blog saya!!

Entri Terkini:
Seramm Gila! Suka Dengar Misteri Jam 12 Kat YouTube

May 28, 2011 at 11:24 PM

azeanthy : confirm tersenyum malu..kan? huhuhu

Mizz Coki : orite dear..i will. ^_^

Post a Comment